SOFT SERVICES MANAGEMENT

Soft Service Management jsou činnosti zahrnující mimo jiné převzetí odpovědnosti za specifika jako jsou úklid, bezpečnost, catering, činnosti spojené s přímým kontaktem, komunikace, a další netechnické služby.

 

Soft Services Manager (dále jen "SSM")

 

má vysoce proklientsky zaměřenou roli, formou budování dobrých klientských vztahů, stejně tak jako dobrých vztahů se subdodavateli, a/nebo v přímém řízení podřízených zaměstnanců. 
Úspěch SSM záleží i na úrovni obchodního povědomí a výseku znalostí pro optimalizaci rozpočtu, ale i v schopnosti zlepšování služeb a/nebo redukci nákladů. 

 

Spolupráci s Facility firmami si představuji jako hru založenou na oboustranné důvěře a současně pochopení toho co jeden od druhého očekáváme. Profesionalita a důvěra by nám měly pomoci v rozhodování a nalézání styčných bodů. Důležitá je komunikace a samozřejmě cenové nastavení rozsahu takových služeb.